Młodszy specjalista ds. marketingu
zakres obowiązków
-
-
- pomoc w przygotowywaniu materiałów reklamowych (np. prezentacji, folderów, katalogów, materiałów video)
- redagowanie tekstów
- rozbudowa i aktualizacja strony internetowej firmy – opisy produktów, dodawanie zdjęć, blog
- zamawianie i dystrybucja materiałów reklamowych: gadżetów, kalendarzy, wizytówek, itp.
- wsparcie w zakresie prowadzenia kont firmowych w mediach społecznościowych – przygotowanie treści postów, prostych materiałów foto/video
- zamawianie druku plakatów, banerów, ulotek i innych materiałów
NASZE WYMAGANIA
- umiejętność przygotowywania informacji oraz redagowania tekstów
- doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi oraz komunikacją w Social Mediach
- kreatywność oraz wyczucie estetyki
- znajomość Word, Excel, Power Point, Canva
odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
-