zakres obowiązków

    • Kierowanie i organizowanie pracy zespołu, planowanie działań i stałe monitorowanie efektów/wyników,
    • Optymalizacja pracy podległego zespołu, wprowadzanie nowych rozwiązań oraz inicjowanie usprawnień,
    • Naliczanie i weryfikacja list płac (składki ZUS, zaliczki PIT, naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych, zasiłków, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, odpraw, nadgodzin, benefitów, obsługiwanie przelewów),
    • Księgowanie list płac, uzgadnianie kont księgowych związanych z wynagrodzeniami, rozliczeniem ZUS, podatkami i potrąceniami,
    • Sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON, GUS, PPK,
    • Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji kadrowej oraz rozliczania czasu pracy zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,
    • Prowadzenie, rozliczanie i koordynowanie spraw związanych z ZFŚS,
    • Reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi,
    • Monitorowanie zmian przepisów i inicjowanie niezbędnych zmian,
    • Aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami z ubezpieczeń społecznych,
    • Przygotowywanie projektów wniosków, regulaminów, uchwał, projektów pism zgodnie z potrzebami firmy w zakresie spraw kadrowo-płacowych,

NASZE WYMAGANIA

  • Wykształcenie wyższe,
  • Min. 3-5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia kadr i płac,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, naliczania wynagrodzeń (z tytułu umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych), przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych,
  • Umiejętność tworzenia regulaminów, pism, uchwał,
  • Umiejętność obsługi komputera – pakiet Office (Excel) i programów kadrowo – płacowych,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność, dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność zarządzania zespołem i delegowania zadań.

TO OFERUJEMY

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Praca w Centrali firmy, ul. Poznańska 28, Mory k. Warszawy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Bogaty pakiet benefitów (dofinansowanie do urlopu, prywatnej opieki medycznej i karty sportowej, fundusz socjalny, pracowniczy program kapitałowy)
  • Spotkania integracyjne,
  • Bardzo dobra atmosfera pracy.

    Aplikuj

    Przesłanie do ATUT RENTAL sp. z o.o. danych osobowych w zakresie szerszym, niż wymagane przez ATUT RENTAL sp. z o.o., stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez ATUT RENTAL sp. z o.o. w celu prowadzenia niniejszego procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Aplikacja złożona do niniejszego procesu rekrutacyjnego zostanie trwale usunięta po jego zakończeniu. Przetwarzamy Państwa dane osobowe przez okres do 30 dni od daty upłynięcia terminu składania aplikacji.
    Wyrażenie zgody jest wymagane
    24 000
    Maszyn do budowy,
    remontu i ogrodu
    42
    oddziały
    wypożyczalni
    24h/7
    wsparcie
    Klientów
    profesjonalne
    doradztwo
    mobilni
    serwisanci